<-اخبار بارسا-> href="http://newsofbarcelona.loxblog.com/rss.php" />
تاريخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, | 13:54 | نویسنده : mamad
کریستیانو رونالدو: اگر بتوانم سعی خواهم کرد تا توپ طلای سال بعد را هم از آن خود کنم کریستیانو رونالدو بعد از دریافت توپ طلای سال 2013 می خواهد به بزرگترین بازیکنی تبدیل شود که دنیای فوتبال به خود دیده است. رونالدو با چشمانی اشک آلود جایزه را از دستان پله دریافت کرد، و سپس از تمام نزدیکان خود تشکر کرد و گفت: "هیچ کلمه ای برای توصیف این لحظه وجود ندارد. از تمام هم تیمی هایم در رئال مادرید تشکر می کنم. از رئیس باشگاه، نامزدم، خانواده ام و پسرم تشکر می کنم. هدف من این است که صفحه ای نانوشته در تاریخ فوتبال، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بنویسم. این هدف من است و در این مسیر قدم برخواهم داشت." از او پرسیده شد که: شما اولین بازیکن پرتغالی هستید که دو بار این جایزه را دریافت می کنید، چه حسی دارد؟ و رونالدو پاسخ داد: "هدف من اولین بودن در کشورم نبوده است. من جایگاهی در تاریخ دنیا می خواهم، نه فقط نقش داشتن در قسمتی از تاریخ کشورم. هرکس که مرا می شناسد می داند که من تمام سال را می جنگم تا با بهترین ها رقابت کنم. اگر بتوانم سعی خواهم کرد تا توپ طلای سال بعد را هم از آن خود کنم. مشخصاً فرانک و لیونل هم می توانستند برنده شوند، اما این بار نوبت من بود. نمی توانم بیشتر از این صحبت کنم، چون خیلی خوشحالم." از او در مورد اشک هایی که هنگام سخنرانی بر صورتش جاری شد پرسیدند و او گفت: "آنها صادقانه بودند، اشک خالص، از کسی که خوشحال است. شاید به خاطر دیدن گریه مادرم و یا دویدن پسرم به بغلم بود. اصلاً انتظار چنین چیزی را نداشتم."

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: